tirsdag den 7. marts 2017

Thomas Stordal Philipsen - Mordet i Odense

Thomas Stordal Philipsen har med bogen Mordet i Odense leveret en helt speciel bog, hvis du gerne vil gøre historien mere levende. Man mærker lynhurtigt, at forfatteren er vant til at formidle historien på en yderst inspirerende måde.
Det er simpelthen en titel jeg ville ønske eksisterede dengang jeg selv var dreng, for det er historiefortælling på yderst spændende vis. Pludselig bliver en gammel historie levende på en måde så vi alle kan være med.

Forfatteren har en skrivestil, der får mig til at ønske, at han vil skrive mange flere bøger, og jeg glæder mig allerede til at læse den anden titel jeg også modtog, for jeg er ikke et sekund i tvivl om, at denne fortællestil er fremtidens måde at formidle historieundervisning på. Alle forældre bør tage imod denne håndsrækning for at gøre dansk historie levende for deres børn.

Bogen fortjener naturligvis de fulde seks stjerner for den perfekte bog om vikingetiden.

Se mere om bogen, og køb den herfra: http://mellemgaard.dk/product/mordet-i-odense-1582/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar